یا جاری اللصیق ...

۹۶/۰۳/۱۰ ۰۴:۳۹:۴۷

حق شناس ۲

امام صادق (ع) به آن شخص فرمودند: این علمى که پیدا کردى، از کجا پیدا کردى؟ چگونه بر اسرار غیب مطلع شدى؟ گفت: یابن رسول الله هر چه دلم خواست، بر خلاف آن عمل کردم، با امیال نفسانى مبارزه کردم. البته این یک راهى است که باید پروردگار مساعدت بکند. یک راه هم مخصوص اولیاى خداست که هر چه عمل میکنند، براى خدا باشد. اگر نماز میخوانم، براى خاطر پروردگار باشد. همانطورى که در منزل وضو میگیرم، خارج از منزل هم همانطور وضو بگیرم. خدا رحمت کند مرحوم حاجى انصارى را که گفت: در منزل کسى مهمان بودم، وقتى خواستم بخوابم، صاحب خانه براى من آب وضو آورد وگفت: شما قبل از خواب وضو نگرفته اید! به صاحب خانه گفتم: من در منزل خودم هم قبل از خواب وضو نمیگیرم. خداى ناکرده، طورى نشود که در منزل خودت وضو نگیرى؛ اما در خانه ی مهمان وضو بگیرى! این شرک است. چنین شخصى مشرک است.


#شرط اینه از همینجا که تا خرخره تو منیت فرو رفتی بلند شی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۰
Ham Saie

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">