یا جاری اللصیق ...

۹۵/۰۹/۲۰ ۰۰:۰۲:۲۳

مولین

هنوز آخرین فیوز را جا نینداخته ام . موبایمم زنگ میزند. رضاست.این سومین باریست که از صبح تماس گرفته.اینبار میگوید طراحی شماره ی چند را برای ارائه در نظر گرفتی. میگویم شماره ی ۳. میخندد .به طعنه .که ازین سختتر نبود ؟... حق دارد . دو طراحی بعدی با همه ی پیچیدگی و زمانبریشان به مراتب پر منفعت ترند . ولی با موقعیت فعلیم همین شماره ی ۳ حداکثر چیزیست که میتوانم حاضر کنم...احتمالا فرصت نکنم آنطور که باید کارها را طبق زمانبدی پیش ببرم  ولی بازهم خوشحالم و امیدوار. نه برای ارائه ی یک طراحی خوب یا ردیف شدن به موقع پول قسط . برای خودمان ... به تو فکر میکنم . به اینکه چه پیش خواهد آمد .و به کورسوی امیدی که حیات دوباره مان بخشیده ..
صدای سوت می آید .آشناست. نه خود سوت. ملودیش. ردش را دنبال میکنم به بلوک مقابل. رضاست. نه رضای قبل . یک رضای دیگر.چند روز است برای لوله گذاری ساختمان آمده.اثر زخم روی صورتش دارد . ازان صورتهای غلط انداز که بار اول دیدنش گفتم خدا بخیر کند . شر دیگری در راه است ..ولی باورت میشود حالا شده یکی یکدانه ی خلوت ما ...بس که گل است .با همه ی شر و شور و سابقه اش  .یاد آن مثل ترکی می افتم «آلله دا دله بازده بالا  »... لوتیهایی که باید به بهشت بروند ...
 ادامه ی سوتش را میگیرم .اسم آهنگ را نمیدانم ولی میدانم مال فیلم آملیست .یکی از آهنگهای یان تیرسن. میپرسد این آهنگ را شنیدی ؟ میگویم مال فیلم آملیست 
مال چی ؟
آملی...
داریش؟
فک کنم. نداشته باشمم میتونم از اینترنت پیدا کنم 
برام میاری ؟
حتما 
 سه سال کل سی دی فروشیای شهرو گشتم . اسم آهنگو نمیدونستم میرفتم داخل مغازه ها ،مثل بچه دبستانیا که جلو صف یه سرود آماده میکنن شروع میکردم به سوت زدن ... هو هوو . هو هوو . هو هوو هوو. میگفتم این آهنگو دارید؟ سی دی فروشه میخندید میگفت نه ولی تو سوتتو بزن :) با این پشتکار حتما پیدا میشه. ولی پیدا نشد...
هردویمان میخندیم. میدانم دروغ نمی گوید .اهل دروغ نیست. مطمعنن با آهنگ خاطره دارد. کسی چه میداند . شاید مولین برای او همان حسی را دارد که ریور فلوز این یو برای ما...
به خانه می آیم. لپتاپ را روشن میکنم به دنبال یان تیرسن و امیل . آهنگ را پیدا کرده ام . اسمش مولین است. روی فلش میریزم. اس ام اس زده که یادت نرود . یادم نخواهد رفت.دلم میخواهد فردا صورتش را ببینم وقتی آهنگ را میشنود.
چای میریزم ، مولین روی تکرار است و به تو فکر میکنم . به اینکه فردایمان چه خواهد شد . دلم روشن است. خیلی روشن...

Fic
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۰
Ham Saie

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">