یا جاری اللصیق ...

۹۶/۰۵/۰۴ ۲۰:۳۵:۲۰

امروز

تا همین سر ظهر حالم خوب بود . تمام سر و صورتم پر از عرق شده بود ولی سرحال بودم و خوشحال . برای بستن شلنگ بست لازم شد .آمدم بالا تا بست را بر دارم که چشمم به گوشی خورد . گفتم من که تا اینجا آمده‌ام . دو دقیقه چک کردن وبلاگ و اینستا که به جایی بر نمی‌خورد . اینستا را که باز میکنم خبر بنیتا را می‌بینم و عکسهای مادرش را .دنیا روی سرم خراب می‌شود . عالم و آدم را فحش میدهم و تمام پستهای شاد امروزم را کنار می‌گذارم . گوشی را رها میکنم و میروم تا بست شیر را ببندم . 
ساعت ۸ شب است .چشمم به نوشته ای از  طوبای محبت می‌ افتد .نوشته :
  • « عزیز من ! ، مومن وقتی محزون و غمدار می شود کسی نمی فهمد . گریه اش مافوق صداست . مافوق صوت است . گریه اش صدا ندارد . اگر صدایش به زمین اصابت کند ، همه، مردم را هلاک می کند . مخصوصا گریهء مولایمان که حتما این جور است ، آیا نیست ؟ بر فرض که گریهء شیعیان این طور نباشد . اگر غم مولایم امیرالمومنین (ع) آشکار شود همهء روی زمین جان می دهند . اگر شادی اش هم آشکار بشود همه می میرند . همه چیزش را ما طاقت نداریم . بیخود نبود که علی به کمیل فرمود : علم زیادی در این سینهء من خوابیده است. علم ، از مبدا ، از آسمان ها ، از زمین ، از همه چیز اینجا هست ، اهلش را نمی یابم که به او بدهم . " لو اصبت له حمله " اگر کسی به من اصابت می کرد که می دانستم او اهلش است ، بارش میکردم . یعنی آن را کولش می گذاشتم . آن بار علم که سینه ام را تنگ کرده است به او می دادم ......
    حزن یک جوری است که صاحبش نم پس نمی دهد . بلکه صورتش بشاش است " یحسبهم الجاهل اغنیا من التعفف / نادانان آنها را به خاطر عفتی که می ورزند ، غنی می پندارند / سوره بقره آیه 272 " ، این فقط در مورد فقر نیست ، آنها خود با خدای خود هر کدام حسابی علی حده دارند ، اما می گوید که مردم دنیا به خیالشان اینها غنی هستند ، از بس صورت هایشان بشاش است . عیب را می پوشانند ، نقص را می پوشانند ، همه ستارند . هم خودشان و هم رفیق هایشان را می پوشانند . مومن ، کارش صفات خداست . خدا ستار است ، غفار است ، عفو است ، رئوف است ، کریم است ، حلیم است ، ستار است . آن وقت صفات خدا ، وظیفهء مومنین است .
    مومن ! ، خدا صفت ندارد . صفات مال اولیا ، مال بندگان خداست » 
  • وبلاگ همسایه را نگاه می‌کنم ...
  • میخواهم بگویم اینها همه می آیند و می روند . خدا سلامت را از جان عزیزانمان نگیرد . عزیزانمان را از ما نگیرد . مشغول نوشتنم که تلویزیون آهنگ امام رضا را پخش میکند . آمده ام ، آمدم ای شاه پناهم بده ... دلم هوای حرم میکند . ای کاش همه چیز طبق برنامه پیش رود و  برای یکبار هم که شده زیارتش قبل رفتن رزقم شود .
  •  السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۴
Ham Saie

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">